Äntligen hemma

Ja då var man hemma igen efter en lång, intensiv men rolig helg med vänner. Började köra järnet efter jobbet i torsdags då jag blev inbjuden till Matte. Så jag var där vid 12-tiden på kvällen. Vi drack vin för 700 spänn/flaska och whisky för 1600 kr/cl...Läskigt mycket pengar att dricka för =S Linus däcka vid 4-tiden medan jag och Matte satt och snacka till morgonen började gry. Fattade inte riktigt vad klockan egentligen var förens jag var på väg hem och sms:a David. Fick svar nästan direkt och insåg att han var på jobbet, shit klockan var 7! Stapplade in hemma och möter pappa i dörren som sitter och äter frukost. Jag var inte bara lite onykter =P



Fick hur som helst sova till 1 nån gång innan Björn ringde och störde =P Segade runt halva dan lite bakis innan jag blev nerringd till Mamadou för några öl innan vårat bord blev ledigt. Så krökande och god mat på Mamadou tillsammans med Matte, Linus, Jojje, Kerstin, Lurre, Jonna och David sen party med guitar hero. Kerstin och Jonna hade även gjor en MBF-tårta!!


Syrran kom även dit med kompisar och vi lyckades locka dit Beerbuda också. Drog hem till David rätt tidigt för sen skulle man ju upp till båten på Lördag.
Ja just det, båten... Vilken jävla resa. Först ska man åka buss till Grisslehamn. På den bussen sitter 40 AIK-killar i 20-årsåldern. Vi sitter längst fram, toaletten är längst bak så man var tungen att gå förbi allihopa. Så nu kan jag skriva en bok som ska heta: Hur man får 40 ragg på 5 min! Haha =P Krökande och julbord på båten och sen bussresan hem som var ganska stökig med samma 40 killar som nu var på ganska stökigt humör. Blev lite påfrestande och nära till bråk under resan så vi slängde oss in i en taxi direkt när vi kom fram till centralen. Jag hade visserligen trevligt under resan. Satt och snacka med en av de få killarna där som var genuint trevlig. Sen att han satt och drog ett par linor k brevid mig är en annan sak. Killen hade problem men han var trevlig ändå. Efterfesten blev ganska lugn men lite mer guitar hero. David kom över med en till gitarr så vi kunde battla lite =D Blev sen lunch och fika på söndagen och en massa mys hos David. Kan bara säga att den där killen är helt underbar! <3 Ps. Jag sa det!! Ds.

Skriv nåt fint!

Vad trevligt att du vill kommentera! Skriv något snällt:

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Vad har du för e-postadress?

Bloggar du?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0