Checklista

Med en vecka kvar till jul och sedan nyår kan det vara bra att göra en liten cheklista över vad som är klart och vad som behöver göras.

Ej klart:
  • Köpa present till syrran. Jag vet precis vad hon ska få, måste bara pallra mig iväg och köpa =P
  • Present till lilla kusinen. Jag trodde jag skulle ge henne en sak men nu kanske det inte blir så...
  • Köpa paket till Wille och Liliane. Samma sak där som med syrran, vet precis vad dom ska få. Ska komma ut och köpa det bara.
  • Komma på vad man ska göra på nyår. Har ett alternativ, att åka till jkp. Men jag vill kolla vad som händer här först innan jag bestämmer nåt. Skulle verkligen vilja fira med David.
  • Baka pepparkakshus!!
  • Julpynta! Fast det gör man dagen innan så =D
Färdigt:
  • Present till mor och far. Ordnat och klart med syrran hoppas hon slår in paketet bara =P
  • Aarons julklapp, samkör med syrran i år så det är också färdigt.
  • Lussebullar, knäck och marsipangodis.
  • Bestämt med tjejerna hur vi ska göra i år. Blir att gå på Bounce's nya föreställning tillsammans istället för paket.
  • Köpt en klänning som jag kommer kunna ha både på jul och på nyår. Svart och guldig sak från FCUK som jag fyndade på rean. Har en löstagbar tyllkjol så det går att variera den otroligt mycket. Blir perfekt även till sommaren med bara ben.

Skriv nåt fint!
Postat av: m

asså snacka om att skjuta över allt ansvar ¨på mig:P varenda grej e ju typ ska fixa eller så gör syrran de, syrran slår, syrran å ja... hmm hade du verkligen klarat dig utan mig????

2008-12-18 @ 15:14:47
URL: http://whatalife.blogg.se/

Vad trevligt att du vill kommentera! Skriv något snällt:

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Vad har du för e-postadress?

Bloggar du?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0