En dag i sängen

Oooh, vaknade kl 1 idag och har typ legat kvar i sängen enda sen dess. Fy fan vad skönt!!! Aja förutom att jag typ har pre-mens-mensvärk =P

Kvällen igår var underbar. Har saknat mina tjejer sååå mycket. Lessnat på klassen har man gjort för länge sen men DE HÄR brudarna lessnar man aldrig på. Fick ett lite roligt förslag att bjuda in alla på samma fest så kan vi dra med en massa vin och galen partystämning och försöka chocka mina "ordentliga" klassisar. Men fan vad kul vi hade igår! Charader, pictionary och orangino stod på listan efter grym lasange och supergod tårta. Det gjorde du bra Joss! Med meningar i charadern som: "Han gjorde en penisförlängning för att uppnå orgasm" och "Lucian gav stjärngossen en lapdance med klös" satt vi och garva ett bra tag. Sen är ju orangino ett mysigt spel. Som vi sa igår så i 1:an på gymnasiet var våra svar väldigt spridda men nu är de istället väldigt lika. Man får ju även höra roliga saker om vad ens kompisar tycker om en. Jag är tydligen alltid glad, typ 95% av tiden. Och jag är även den som tar flest risker. Hmm... Kan nog stämma ganska bra även om ingen vet vilka risker jag faktiskt har tagit haha =P

Jaja, idag så har jag kollat på 2 töntiga ungdomsfilmer, en massa jävla tv-serier OCH installerat the sims på min dator =P Fan man får sina ryck och blir sugen på att spela ibland. Men troligen kommer jag lessna om bara några dagar xD Vill hitta nåt nytt spel som jag fastnar vid. Jag menar, den längsta resan och dreamfall har jag spelat igenom så många gång. Längtar som fan till fortsättningen kommer!! Men tills dess... någon som skulle kunna rekommendera nåt? Vill ha nåt med en skön story och klurigheter som man bara inte kan sluta spela. Får önska mig nåt sånt i julklapp!

Men nu ska jag krama kudden (fan David nu börjar jag också säga så!!) så ni får klara er utan mig(?) tills jag får för mig att skriva igen haha =P Blir väl ett inlägg imorrn, måste ju skriva om föreställningen. Nervis!

Puss på er!!

Skriv nåt fint!

Vad trevligt att du vill kommentera! Skriv något snällt:

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Vad har du för e-postadress?

Bloggar du?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0