I think I love yooooouuuuu!! But what am I so afraid of?!

Haha, okej kanske lite överdrivet men jag måste bara säga. Jag är helt galet kär! <3 Var ute på en fika med David, mysigt som vanligt. Sen strosa vi runt på Åhléns ett tag. Vi köpte vår första inredningspryl ihop haha efter att varit ihop i 3 veckor. Okej, det var ingen stor sak bara en mugg att ha våra tanborstar stående i. Men vem vet, snart kommer en katt också?! Du vet vad jag menar David ;-) Nej men ärligt talat! Det är så jävla skönt att ha träffat nån som är lika glad och sprallig som en själv och som älskar att kramas och gosa. Och som man kan gå och pröva parfymer med bara för att det är kul =D Söt och rolig är han också, vilket kap! ;-P Det bara pirrar i magen så fort jag tänker på han och han får mig att känna mig trygg och tar fram mina bästa sidor. Det känns bara helt rätt! Hade jag inte vetat bättre hade jag nog redan sagt till honom att jag älskar honom. Men jag vet att det tar längre tid än såhär att utveckla såna djupa känslor även om jag verkligen känner att det finns något där redan nu. Man vill ju inte heller skrämma bort en person genom att överdriva. En sak är säker i alla fall, jag är kär! Och det är något jag kan säga till honom utan att vara rädd för att överdriva =D Jag hoppas och vill att det ska komma en dag då det känns lika självklart att yttra de tre små orden som betyder så mycket: Jag älskar dig.

Skriv nåt fint!
Postat av: johan

han låter ju som en riktig svärmorsdröm! jag blir ju näsan kär i honom...men bara nästan :P

2008-12-10 @ 17:52:58
URL: http://jasenharlandat.blogg.se/
Postat av: Jossie

läser prince charming din blogg? För i sådana fall har du ju liksom redan sagt det. =P

En tanke bara ;)

2008-12-11 @ 01:19:44
URL: http://mylifeandlove.blogg.se/
Postat av: Fröken Vatten

Haha, jag tror han läser den lite då och då haha =P Aja, vi får väl se om han läser det här ^^

2008-12-12 @ 16:53:34
URL: http://frokenvatten.blogg.se/

Vad trevligt att du vill kommentera! Skriv något snällt:

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Vad har du för e-postadress?

Bloggar du?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0