Men lilla gumman!

Usch vad jag hatar såna uttryck! På jobbet har folk fått för sig att kalla mig "gumman" och "sötnos". Plus att typ hälften av alla killar där flirta med mig. Eeeuuuuw!

Kul att jobba när hovmästaren tilltalar mig med ordet gumman. För smeknamn kan vara lite känsliga ibland. Visst om en person man har ett nära förhållande med, pojkvän eller nära kompis, kallar en så. Men kollegor som man inte alls är när med? Är ungefär lika illa, tycker jag, när en nära person kallar en för "lilla gumman" som när nån annan säger "gumman". Eller det beror ju på, lilla gumman KAN vara okej så länge det inte är med en nedlåtande ton.

Så tänk på det nästa gång ni kallar någon för gumman! Haha =P

Skriv nåt fint!
Postat av: m

hahah e de barre som e igång nu igen???:P

nu har ja en ny blogg! så nu blir du glad igen:D

2008-12-06 @ 01:29:37
URL: http://whatalife.blogg.se/
Postat av: Fröken Vatten

Haha nej det är inte Barre =P Har inte träffat på han än... Det är Gabriel och Mats som håller på xD

2008-12-06 @ 01:31:45
URL: http://frokenvatten.blogg.se/

Vad trevligt att du vill kommentera! Skriv något snällt:

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Vad har du för e-postadress?

Bloggar du?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0