Shit vad irriterad man kan bli!

Står och värmer på käk efter en tur på stan och telefonen ringer. Ja då är det Gabriel på Haga som ringer och undrar vart jag är. "Vadå? Ska jag jobba?" är ju såklart mitt svar. Ja det står tydligen på schemat enligt Gabbe som nu är irriterad. Jaha, och jag som endast fått schema från Janne över mejl, både i år och förra året. "Schemat ligger vid hovpulpeten, det kan du omöjligt ha missat!!" Jo det HAR jag, det är ingen som sagt att det finns ett schema där. Jag vet att det finns nåt slags schema nån stans men alla tider som jag har blivit tillfrågad om har jag fått över mejl. Jag tycker det är orimligt att skälla på mig för att jag inte vet om att jag ska jobba när de tiderna lagts på ett schema som jag inte visste om att de läggs där. Om jag varje gång fått mina tider över mejl och ingen sagt nåt annat så är det inte mitt fel. Det är väl deras ansvar att upplysa mig som inte är ordinarie personal att framöver får jag inte mejl om tider. Jag visste inte ens att jag skulle jobba den här veckan överhuvudtaget. Varken Janne, Gabbe eller Marina har sagt något om det.

Nu ska jag i alla fall jobba tisdag, onsdag och torsdag. Så ikväll tänker jag dra ut på parkouren. Blev glad när Martin sms:a förut. Han har varit så tyst senaste tiden och jag har inte varit på några träningar. Ska bli kul!

Skriv nåt fint!

Vad trevligt att du vill kommentera! Skriv något snällt:

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Vad har du för e-postadress?

Bloggar du?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0