Sömntuta!

Jag vaknade NU! Helt jävla sjukt! =S Måste dra till jobbet om mindre än en timme så jag får nog dra en cheeseburgare på mc donalds till lunch haha. Och så har jag drömt så mycket konstigt. Det har varit dansföreställningar och matlagning. En konstig kryssning och så har jag hånglat med andra killar än David. Det senaste var en jävla dröm i drömmen haha =P Så i drömmen jag hade drömde jag att jag hånglade upp andra killar än David som även var min pojkvän i dröm nr 1. Så jag hade jätteskuldkänslor hela drömmen för det jag gjorde för jag insåg inte att jag bara hade drömt det. Hänger ni med? Sen när jag vakna. NU(!!), så insåg jag att allt bara var en dröm haha =P

Skriv nåt fint!

Vad trevligt att du vill kommentera! Skriv något snällt:

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Vad har du för e-postadress?

Bloggar du?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0