Weeiihaa!

Oj vad energirikt det där lät... =S Känner mig inte alls så på topp om ja ska va ärlig. Är mer för att chilla ikväll men ändå vill jag göra något. Försöker få med Jossi ut på en öl eller nåt men hon verkar lite seg hon med haha. Så vi får se! Annars drar jag nog ut till söta rara David och spelar monopol haha =D Och imorrn blir det lussebak!! Det ska bli riktigt "Weeiihaaa!" faktiskt. Var länge sen jag bakade lussebullar och det finns ju inget som är sp gott som när de är helt nybakade. Julmust till det är ett måste! Mums! ^^ Ja och nu har bloggdesignen sjunkit in lit mer i alla fall men jag är fortfarande inte nöjd med bakgrunden. Den är för framträdande på nåt sätt. Skulle vilja att den vore mjukare och kompletterade bilden lite bättre. Men men! Får sätta mig och arbeta mer på det nån annan dag. Fy vad tiden bara flög fram igår när jag satt och fippla! Ena stunden var klockan 20.00 andra var hon 23.30 =P

Ska käka nu hur som helst så jag får skriva mer senare.
Puss puss!

Skriv nåt fint!

Vad trevligt att du vill kommentera! Skriv något snällt:

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Vad har du för e-postadress?

Bloggar du?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0