Yes I'm in the band!

Haha, skööön föreställning igår altså! Var allt från flummiga moderna kompositioner till sailor moon. Och sen kom ju vi såklart! Vårat nummer "Fossa!" ägde ju, typ... Nej men det var kul =) Även om det gick otroligt fort. Vi var sista numret så det blev i princip bara att springa ut på scenen, dansa, springa ut för att sedan vända direkt och springa ut igen för publiktacket. Sen var det slut liksom! Men snygga var vi i alla fall. Helt knallblå runt ögonen, blåa läppar plus blåa fjädrar vid ena tiningen och små silverstjärnor vid den andra. Det var till och med så att en passerande turist trodde att jag var en hora hahaha!

Så nu är man ledig fram tills föreställningen ikväll. Jag trodde att jag skulle jobba fram till 16 men det var tydligen imorrn och på torsdag. Får se vad jag hittar på. Kanske går ut och handlar lite julklappar =)

Skriv nåt fint!
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra tisdag. Själv är jag hemma och är sjuk:( Suck.

2008-12-09 @ 11:04:16
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Vad trevligt att du vill kommentera! Skriv något snällt:

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Vad har du för e-postadress?

Bloggar du?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0